My Expectation about POLITEKNIK SEBERANG PERAI

Assalamualaikum..pada pemulaan mendaftar di Politeknik Seberang Perai saya sangat teruja,tentang kelengkapan yang serba lengkap di Politeknik Seberang Perai..terdapat pelbagai jenis permainan yang menyeronokan seperti rugbi,memanah,bola sepak,dan macam-macam lagi yang membuatkan saya teruja sejak pertama kali masuk di sini..di politeknik ini terdapat kelengkapan yang sangat mencukupi untuk kos yang saya dapat iaitu kos kejuruteraan mekanikal..di  politeknik ini saya dapat menimba ilmu dengan sebaik mungkin kerana keperluan di sini  sangat sangatlah mencukupi…saya di beritahu bahawa mesin2 yang berada di dalam politeknik ini boleh mncecah berjuta juta ringgit…saya sangat lah bersyukur  kerana terpilih masuk kedalam politeknik seberang perai yang serba baik..bukan saja di dalam tempat belajar…malahan di dalam kamsis (asrama) juga mencukupi kemudahan seperti water cooler dan water heater bagi pelajar – pelajar  yang lapar di malam hari boleh makan maggi…bagi pelajar-pelajar yang malas basuh baju boleh mengunakan mesin basuh yang tersedia hanya perlu membayar 3 ringgit untuk setiap cucian..

download

Leave a comment